آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

سرپرست باشگاه استقلال استعفا کرد | عذرخواهی حجت کریمی از هواداران

  • کد خبر: ۱۷۲۹۰۸
  • ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
  • ۱
سرپرست باشگاه استقلال استعفا کرد | عذرخواهی حجت کریمی از هواداران
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت کریمی از مدیریت باشگاه استقلال استعفا کرد.

متن استعفای وی به شرح زیر است:

با عرض سلام خدمت هواداران عزیز و محترم استقلال

با در نظر گرفتن مشکلات و مسائل بیشمار و رخ دادن اتفاقات بی‌سابقه در باشگاه استقلال، آن هم به‌ صورت همیشگی، اینجانب استعفای خود را از مدیریت این باشگاه اعلام می‌کنم.

در این باره باید عرض کنم به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه در شرایطی تیم را تحویل گرفتم که نزدیک به سه ماه هیچ پولی در باشگاه وجود نداشت و بنابر شهادت بازیکنان تیم، حتی تهیه آب معدنی به‌عنوان ابتدایی‌ترین چیز برای انجام تمرینات است، خارج از توانایی باشگاه بود.

در عین حال در همان زمان بزرگترین بدهی تاریخ، باشگاه استقلال را تهدید می‌کرد.

در این مدت اینجانب تلاش خود را برای رفع این مشکلات بزرگ انجام داده‌ام:

پرداخت بدهی سنگین آندره‌آ استراماچونی
پرداخت مطالبات سید احمد موسوی و همچنین لئاندرو پادووانی که چندین سال باقی مانده بود
استخدام سرمربی محبوب، آقای جواد نکونام به درخواست هواداران عزیز
پرداخت بدهی باشگاه شباب الاهلی امارات
بستن پرونده شکایت خارجی‌هایی که از گذشته در استقلال بودند
جذب دو بازیکن ملی پوش با وجود مشکلات عدیده مالی که همچنان ادامه‌دار است

همانطور که می‌دانید در فصل نقل و انتقالات، باشگاه‌ها با اتکا به منابع مالی اقدام به تقویت خود می‌کنند، اما این مسئله‌ به‌خصوص از باشگاه استقلال دریغ می‌شود و رئیس سازمان خصوصی‌سازی به‌عنوان رئیس مجمع باشگاه دست و بال ما را بسته بود و تلاش‌های ما در این زمینه بی‌نتیجه مانده است.

این نکته را هم ذکر کنم که رئیس سازمان خصوصی‌سازی با حضور در برنامه فوتبال برتر به اعتبار و برند باشگاه لطمه بزرگی زد و این مسئله باعث عدم همکاری بسیاری از نهادهای ذی‌ربط و حل کنندگان احتمالی مشکلات مالی با باشگاه شده است. با این حال بنده در مدت کوتاه حضورم در استقلال، تلاش کردم شرایط را به سمت مطلوب نزدیک کنم و همچنین دست برخی از افراد را از باشگاه کوتاه کنم که در این راستا هزینه زیادی در فضای مجازی برای من ایجاد شده است.

حالا و در شرایطی که به نظر هواداران بیشمار باشگاه استقلال از شرایط ناراضی هستند، ضمن عذرخواهی از ایشان، اعلام می‌کنم از ادامه همکاری با باشگاه بزرگ استقلال کنار می‌کشم.

از هواداران عزیز درخواست می‌کنم پشت جواد نکونام عزیز که با دلسوزی کامل مسائل فنی استقلال را زیر نظر دارد، خالی نکنند و در ادامه راه همراه او باشند.

بدینوسیله استعفای خودم را از سرپرستی باشگاه استقلال اعلام می‌کنم و آرزوی سربلندی و اعتلای همیشگی نام استقلال را دارم و تصور می‌کنم که این تصمیم به سود باشگاه استقلال تمام شود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Amir
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
0
0
از طرف وزارت ورزش دارن کاری میکنن استقلال سهمیه آسیا این فصل نگیره و مشکلی برا مالکیت پیروزی ایجاد نشه. هوادارن به گوش باشید
سازمان خصوصی سازی با وزارت ورزش دست بدیت هم دادن استقلال نابود کنن . هوادارن و پیشکسوتان باید بریزن جلو مجلس
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->